Regulamin sklepu internetowego.
- Właścicielem jest firma KORPORACJA SPINKA Sp. z.o.o , która prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu www.cieply-dom24.pl - szczegółowe dane sklepu na końcu regulaminu. Nasza firma jest oficjalnym dystrybutorem firmy JASFER NICOLA z Rybnika i wielu innych jakie znajdziecie w naszym sklepie
- Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
- Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
- Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych, oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
- Właściciel zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia, oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
- . 2. Postanowienia Ogólne
1 Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Uwagi dotyczące Regulaminu Użytkownicy mogą zgłaszać pocztą elektroniczną na adres bok@cieply-dom24.pl
- . 3. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.
- W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
- urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
- dostęp do sieci Internet
- adres poczty email
- Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem, a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
- Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
- Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem naszego serwisu stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu.
- . 4. Rejestracja i Logowanie
- Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
- Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić, odzyskać, przypomnieć po przez poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła na stronie .
- Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
- Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
- przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu
- dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą
- Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
- Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
- Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
- Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
- . 5. Realizacja zamówień i potwierdzenie zamówienia
- Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie telefonicznie w godzinach pracy sklepu w dni powszednie.
- Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Klient składa zamówienie w następujący sposób:
- wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
- wybór formy dostawy i płatności
- podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
- zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
- wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
- zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie
- Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
- Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
- dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu
- opis produktu ( np. ilość, kolor, wymiary)
- jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów
- cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy
- sposób płatności
- informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
- informacja o prawie do rękojmi
- w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep. Zamówienia nie potwierdzone przez Klienta będą odrzucane przez sklep, automatycznie. Jeśli nie otrzymacie państwo na swojego maila z linkiem potwierdzającym waszą weryfikację prosimy o sprawdzenie spamu, lub o kontakt telefoniczny bądź smsowy. W przypadku braku danego towaru sklep poinformuje o tym Klienta droga milowa lub telefoniczną
- Wszystkie oferowane towary dostępne są wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej
- Podane ceny towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT), na żądanie wystawiamy faktury VAT.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i ich aktualizacji. Po dokonaniu płatności kartami płatniczymi lub przelewem ceny nie mogą być zmienione.
- Klienci którzy zarejestrują się mają wgląd we wszystkie swoje wcześniejsze zamówienia, dane kontaktowe, faktury i całą historię współpracy ze Multisore24.pl
- Za zakup niektórych towarów sklep przydziela punkty promocyjne, tz „cashback” - punkty. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów, klient może za ich pośrednictwem „zapłacić” nimi w koszyku. Ten rodzaj promocji jest dostępny tylko dla zarejestrowanych klientów. Ilość potrzebnych punktów na zakup towaru, oraz ilość punktów jakie otrzyma klientko kupieniu towaru na swoje konto jest widoczny po zalogowaniu się do sklepu i dokonaniu rejestracji.
- Każdy klient może poprosić o wystawienie faktury VAT o ile jest zarejestrowanym płatnikiem VAT co będzie sprawdzane w rządowym portalu https://ppuslugi.mf.gov.pl/_/#1 . Jeśli mimo prośby o fv płatnik nie będzie sie wyświetlał na tym portalu sklep wystawi imienny paragon, a nie fakturę. Z powodu nie otrzymania fv vat dla nie czynnego płatnika vat - zamówienie nie może być zwrócone i reklamowane - reklamacja taka zostanie odrzucona. W przypadku prośby o fv vat a nie podania nip u, i pełnych danych firmy uniemożliwiających sprawdzenie płatnika np w Białej Księdze płatników VAT - zamówienie będzie zrealizowane za paragonem imiennym.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.cieply-dom24.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
- Z uwagi na dużą inflację, a może i hiper inflację za chwilę, nasz sklep ma ograniczone możliwości zagwarantowania ceny końcowej zakupy i jest uzależniony od ceny produktów, np stali jaką finalnie opłaci producent. Jednak dokonujemy wszystkich możliwych czynności, aby potwierdzone zamówienia zostały szybko przekazane na produkcję i aby klient który wpłacił pieniądze za produkt nie odczuł różnicy w cenia zamówienia i realnych które mogą sie zmienić w ciągu kilu dni lub tygodni
- . 6. Forma płatności
- Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
- przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe, nr konta : Nest Bank 05 1870 1045 2083 1068 1067 0001 PLN NEST BANK SWIFT: NESBPLPW na firmę Korporacja Spinka sSp.z.o.o. Prosimy w tytule przelewu koniecznie pisać nr zamówienia.
- Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym zamówienie, oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności sprzedawca nie żąda od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.
- . 7. Ceny i koszty przesyłki
- Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
- Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty Przesyłki, oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
- Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
3.1 Transport niektórych produktów może różnić się od innych. Szczególnie dotyczy to produktów ciężkich, wielkogabarytowych. Szczegółowe informacje można znaleźć w zakładce na naszej stronie sklepu
- Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami Przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
- . 8. Dostawa
- Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy
- Przedpłaty – Kurier , paleta
- Pobranie Kurier - zamówienia bez podania telefonu komórkowego klienta odbierającego przesyłkę lub nie potwierdzone nie będą realizowane.
- Paczkomaty 24/7
1.1 Sklep realizuje zamówienia „Kurier pobranie” tylko dla klientów którzy potwierdzili mailowo zamówienie, oraz podali nr telefonu ( najchętniej komórkowego ) odbiorcy. Jest to narzędzie, które zwiększa możliwość dostarczenia zamówionej Przesyłki przez kuriera. Sklep zastrzega sobie możliwość sprawdzenia poprawności danych, a w przypadku braku pozytywnej weryfikacji, sklep może anulować zamówienie.
- Termin dostawy, wysyłki to od 2 do 50 dni roboczych, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny lub jest wyświetlany w innych czasie przy produkcie. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy. Czas dostawy jest uzależniony od tego jakie produkty klient wybierze. Łączenie produktów wielu producentów powoduje wydłużenie czasu dostawy. Czas dostawy jest liczony od momentu wpłynięcia środków płatniczych na konto sklepu.
- Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
- Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
- Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy, ale jest ono niezbędne do złożenia reklamacji przez sprzedawcę i uzyskania odszkodowania z tytułu ubezpieczenia Przesyłki w czasie transportu. Polecamy zawsze sprawdzić przysyłkę jeśli opakowanie jest uszkodzone, nosi znamiona otwarcia. Protokół szkody jest w posiadaniu kuriera lub poczty polskiej.
- Towary dostarczane są na terenie Polski i wybranych krajów UE. Wysyłka do innych krajów jest możliwa. W przypadku chęci otrzymania towaru do innych krajów o ile w koszyku nie ma na liście kraju docelowego – jest możliwy po wcześniejszym kontakcie ze sklepem w celu ustalenia kosztów wysyłki, rodzaju wybranego kuriera, którą należy dodać do kosztów towaru mail; bok@cieply-dom24.pl
- . 9. Prawo odstąpienia od umowy i reklamacje
Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.
9.1 Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek (np. mailowej). Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres bok@cieply-dom24.pl . Przed wysłaniem zwrotu bardzo PROSIMY o kontakt telefoniczny ze sklepem. Nie odbieramy przesyłek których sie nie spodziewamy, ponieważ muszą one trafić do konkretnego magazynu, który stworzy dokumenty potwierdzające nie uszkodzony towar.
9.2 Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w pkt. 1 niniejszego rozdziału.
9.3 W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: który podamy państwu po kontakcie z nami i potwierdzeniem odbioru po wcześniejszej informacji mailowej i kontakcie ze sklepem.
9.4 Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść.
Skutki odstąpienia od umowy
9.5 Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta, oraz zwróconego towaru. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Jeśli klient płacił kartą płatniczą zwrot nastąpi tą samą drogą ( o ile jest taka możliwość techniczna ) w przypadku gdy był to przelew na konto sklep zwróci na to samo konto pieniądze. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia – wysyłaną drogą mailową.
9.6 Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument powinien zadbać o odpowiednie zapakowanie i zabezpieczanie oraz ubezpieczanie przesyłki - najlepiej jest wysyłać tym samym usługodawcą kurierem / paczkomatem jakim się otrzymało przesyłkę. Ew szkody dokonane podczas przesyłki będą rozliczane przez usługodawcę np kuriera który zniszczył, zagubił paczkę, która nie dotarła do sklepu w należycie formie w stosunku do konsumenta. Dlatego gorąco polecamy ubezpieczyć wysyłkę do wartości produktu - kurier bez takiego ubezpieczenia odpowiada do wartości 323 zł a z ubezpieczeniem do zadeklarowanej rzeczywistej wartości produktu w środku
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
W mailu należy podać konto na które sklep ma dokonać zwrot pieniędzy
9.7 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
- - umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- umowy zawartej na aukcji publicznej;
- umowy wykonanej na specjalne zamówienie klienta, oraz klientów i innych podmiotów po uzyskaniu ceny hurtowej do dalszej odsprzedaży. - faktura
9.8 Reklamacje
W przypadku otrzymania zamówionych produktów z wadą produkcyjną, produktów nie zgodnych z zamówieniem prosimy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem, drogą mailową i telefoniczną. Drogą mailową bok@cieply-dom24.pl prosimy krótko opisać problem oraz dołączyć zdjęcia. W przypadku problemów z funkcjonowaniem sklepu prosimy kontaktować się powyższą droga również.
Ponieważ produkty zakupione przez Państwa są ciężkie i ponadgabarytowe, nasz sklep w przypadku nie odpowiednio działającego np. pieca może umówić przyjazd serwisanta Producenta. Do tego potrzebny jest nie przerwany kontakt pomiędzy sklepem a Klientem.
Czas na rozpatrzenie każdej reklamacji prawidłowo złożonej przez sklep to 14 dni. Zwrot środków w przypadku rezygnacji, odstąpienia od umowy to również 14 dni.
9.9 Rozwiązywanie konfliktów przesądowych
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- . 10. Prawo Konsumenta do rękojmi
- Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
- Produkty sprzedane w Sklepie na fakturę dla firm, nie dla osób prywatnych są objęte gwarancją i rękojmią przez 12 miesięcy od daty zakupu.
- Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
- wysyłanie wiadomość email na adres bok@cieply-dom24.pl – prosimy o dołączenie szczegółowego opisu niezgodności, Ew dołączenie zdjęć
- listownie na adres Korporacja Spinka , ul. Rosoła 13/1. Warszawa 02-796
- dzwoniąc lub sms pod nr 602395051. Wcześniej nie anonsowanych zwrotów nie odbierzemy.
- Towar nie wysyłamy na adres Warszawski a na adres jaki zostanie wam wskazany przez biuro obsługi klienta
- W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną, oraz dokument Sprzedaży, prosimy również o dołączenie dokumentacji fotograficznej.
- Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
- W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
- Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail – podany w czasie rejestracji klienta lub składania zamówienia, adres korespondencji.
- Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia – drogą mailową. Sklep o decyzji reklamacji informuję klienta drogą mailową. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie podmiotów trzecich danego maila do klienta.
- Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.
- . 11. Ochrona Prywatności
- Składając Zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego - newsletera. Klient ma prawo również odwołać chęć otrzymywania newsletera. Można to zrobić samemu logując się na swoje konto do sklepu i zmieniając ustawienia, lub przysyłając maila z prośbą aby wypisać dany mail z newsletera, na mail kontaktowy sklepu.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
- Sklep nie będzie udostępniał danych Klienta podmiotom trzecim oprócz firm związanych z płatnościami i transportem przesyłki
- Sklep będzie podawać telefon użytkownika na liście przewozowym dla kuriera celem sprawniejszego dostarczenia zamówionego towaru o ile w uwagach klient zaznaczy ze sobie tego nie życzy.
- Sklep należycie chroni dane Klienta, najnowszym oprogramowaniem i rzetelnością w zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami)
7.Sklep będzie przechowywał dane Klienta jakie poda podczas rejestracji, do poprawnego wykonania umowy, rozliczenia płatności, ewentualnych reklamacji i dalszej obsługi Klienta.
- Administratorem Państwa danych jest właściciel sklepu
więcej na temat polityki prywatności w zakładce tutaj
- . 12. Pozostałe
- Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
- Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu, oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
- Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.
Właścicielem sklepu jest ;
Korporacja Spinka Sp. z.o.o
Ul. Rosoła 13/1
W-wa 02 796
Nip 9512505185
Regon 386697507
KRS ; 0000853364
Nr konta ;
05 1870 1045 2083 1068 1067 0001 PLN
NEST BANK SWIFT: NESBPLPW.
mail bok@cieply-dom24.pl