Previous
Next

Wielki Biznes_Mark Brownely

Dostępność:
Ostatnie sztuki
Ilość
32,00 zł
Brutto

Opis

Wielki Biznes Autor: Mark BrownleyTłumacz: MonikaSzczęsnyData wydania: 4 grudnia 2006okładka miekkailośc stron 190, A5Tytuł orgynału The Things Big Businesses Do  Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?
  • Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
  • Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
  • Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?

Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak:

  • utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju,
  • doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych,
  • realizować zadania w formie projektów,
  • przeprowadzać segmentację rynku zbytu,
  • odważnie eksperymentować z nowymi produktami,
  • oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży,
  • zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.