W realu i w sieci czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko
ostatnie egzemplarze
Opis
Najnowsza książka Ilony Adamskiej pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko” to najbardziej wszechstronna sesja coachingowa, jaką bez wielkich nakładów finansowych może sobie zafundować każda z nas. To książka, która pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące światem mediów i biznesu oraz wskazuje na cechy, które prowadzą do wzmocnienia poczucia własnej wartości i zwiększenia niezależności na wielu polach. To inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu, a także z kilkoma gwiazdami, które spotkała na swojej drodze, przygotowując materiały do „Imperium Kobiet”. Wśród nich można znaleźć m.in. Beatę Tyszkiewicz, Emiliana Kamińskiego, Anię Wyszkoni.
– Książka kierowana jest głównie do kobiet, ale może być także cennym źródłem informacji dla panów. Pisana w niezwykle osobisty sposób, w formie dziennika – stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat tego, jak budować relacje z mediami, jak budować związki i jak znosić… hejt. Ilona Adamska cytuje słynnych mówców motywacyjnych, reklamuje i promuje swoje ulubione pozycje książkowe. Polecam i zachęcam do lektury.Anna Gardyniak, redaktorka książki
- Ilona Adamska od lat promuje silne kobiety biznesu, pokazując, jak w pracy zawodowej łączyć talent, charyzmę i intuicję. Trudno o osobę bardziej przebojową i bardziej zasłużoną dla kobiecej przedsiębiorczości. Z przyjemnością wręczałem jej statuetkę Businesswoman Roku 2016 i z przyjemnością polecam jej książkę będącą skarbnicą fascynujących historii i inspiracji nie tylko dla kobiet.Marcin Andrzejewski (Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej)
Okładka Miekka
Ilość stron 198
OSOBY, FIRMY I KSIĘGARNIE ZAINTERESOWANE ZAKUPEM KSIĄŻKI DO DALSZEJ ODSPRZEDAY PROSIMY O KONTAKT TELEFONNICZNY LUB MAILOWY hurt@multistore24.pl